مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 16:352020-03-03سياسي

خبر خوب | روایتی از اقدام جهادی مسوولان برق شهرستان دنا در روستای جلاله


اداره برق شهرستان دنا این روزها برای خدمت صادقانه به مردم شب و روز نمی شناسند و وقت و بی وقت برای رفع مشکلات مردم اقدام می کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، این روزها بسیاری از مدیران هستند که از جان و دل مایه می گذارند تا برای مردم در هر ساعاتی از روز که نیاز باشد خدمت کنند.

در این بین اداره برق شهرستان دنا این روزها برای خدمت صادقانه به مردم شب و روز نمی شناسند و وقت و بی وقت برای رفع مشکلات مردم اقدام می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس پس از گزارش مردمی مبنی بر قطع برق روستای برآفتاب جلاله مدیر اداره برق شهرستان دنا به اتفاق همکارانش در اتفاقات  برق دنا پای کار آمدند و کمر همت بستند و راهی دور افتاده ترین نقطه استان شدند.

بعد از اتمام وقت اداری اما تیم اتفاقات اداره برق با اراده ای محکم راهی روستای برآفتاب جلاله می شوند که به علت بسته بودن جاده شبلیز بعد از حدود پنج ساعت مسافت از راه لردگان  به منطقه جلاله می رسند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس تنها راه ارتباطی بین دو روستای مهدی آباد و برآفتاب جلاله یک دهانه پل بود که متاسفانه در 25 اسفند سال 97 براثر بارندگی زیاد تخریب 100 درصدی شد و تاکنون هیچ نهاد دولتی نسبت به ایجاد پل اقدامی انجام نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب | روایتی از اقدام جهادی مسوولان برق شهرستان دنا در روستای جلاله

خبر خوب | روایتی از اقدام جهادی مسوولان برق شهرستان دنا در روستای جلاله